Jak mogłyby wyglądać perfekcyjne media? Czy obecny obraz tego obszaru odbiega znacznie od doskonałości? Przekonaj się o tym czytając poniższy artykuł, a na pewno się tego dowiesz. Dzisiaj trudno mówić o rzetelności medialnej rzeczywistości. Dziennikarze są skazani na sponsorów, a raczej reklamodawców, którzy wymagają od nich skupiania się przede wszystkim na szokujących rzeczach i wyszukiwaniu takich tematów, które będą istotne z komercyjnego punktu widzenia. Wystarczy zresztą spojrzeć na tytuły niektórych artykułów, aby zrozumieć, że żyjemy w rzeczywistości stawiającej przede wszystkim na ogłupianie społeczeństwa.

Media idealne to media w gruncie rzeczy uczciwe i prezentujące prawdę w jej całej istocie. To już jednak rzecz niespotykana, a zwykły człowiek nie ma szans zagłębić się w jakikolwiek temat na sto procent, ponieważ dzisiaj dziennikarstwo polega jedynie na sygnalizowaniu tematu, a nie jego całkowitym rozwijaniu. Każdy nowoczesny człowiek pewnie zgodzi się z tym twierdzeniem. Podsumowując pragniemy tego, aby media stały się w pełni profesjonalne i tworzyły wartość dla odbiorcy. Niestety daleka do tego droga i raczej nie można sądzić, ze przemiana nastąpi szybko.

Zobacz też:
https://phytonutrition-sante.com/nb/ling-fluent-vurdering/