Jednym ze sposobów reklamowania produktów jest marketing szeptany, który ma za zadanie dotrzeć z informacją do określonego odbiorcy i jest dokonany w sposób bezpośredniej dyskusji czy tez rozmowy. Do marketingu szeptanego zaliczamy opinię na temat zakupionego artykułu, którą się wyraża przy sąsiadach czy rodzinie. Za główny cel marketingu szeptanego można uznać fakt rozprzestrzeniania się wiadomości o produkcie, takiej reklamie to sami klienci powinni miedzy sobą reklamować określony produkt. Ludzie bardziej wierzą osobom znanym czyli rodzinie, kiedy oni zachwalają produkt kupiony przez siebie. Ta forma reklamy polega na stymulowaniu rozmów prowadzonych przez klientów, które mają rzeczywiście opisywać produkt mówiąc o jego zaletach ale również i wadach.

Nie ingeruje w poglądy, które posiada klient, ale chce wyrażenia swoich rzeczywistych poglądów. Od pewnego czasu agencje reklamowe zajmują się marketingiem szeptanym i wykorzystują jako tren swojej działalności na przykład portale społecznościowe czy fora internetowe, na których bardzo często udzielane są porady czy też informacje na temat różnych produktów. Jednak jeżeli potencjalny klient wykryje, fakt że wypowiedź jest intencjonalna może poczuć się oszukany.

Van egy probléma a merevedés?
Próbálja Drivelan - új, hatékony orvosság ez a probléma
Click